DigiCom Free Zone!

...Животът е кратък за да се ограничаваш!

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Home Архив новини 10 Важни стъпки за клиента!

10 Важни стъпки за клиента!

E-mail Print PDF

Фирма DigiCom, винаги се старае да предложи най-добро качество на добра цена,

за да го постигнем обръщаме голямо внимание на обажданията на нашите клиенти,

като всяко обаждане се записва и остава в базата данни за клиента. Така правим анализ

на обажданията и отстраняваме повтарящите се проблеми, за да можем да Ви предложим

професионална и безотказна услуга.

Случва се обаче отделът ни за работа с клиенти да е претоварен с обаждания, които

Вие уважаеми клиенти можете да си спестите, при условие, че следвате следващите

10 стъпки за проверка на състоянието на услугата при Вас!

 

1.Разрешен ли е пинга?

- Скъпи клиенти, разберете, че няма как да гадаем за състоянието на Вашата връзка

 ако сте си забранили пинга до Вашият компютър или рутер!

2.Забранена карта?

- Много от Вас смятат, че проблемът с връзката към Интернет е от страна на DigiCom. Преди да решите да позвъните при нас, проверете дали не сте забранили мрежовата карта на компютъра.

3.Включен ли е кабела?Да се изключи и включи!

- Понякога мрежовата карта "заспива", ако е така, когато извадите и вкарате отново

кабела за Интернет, връзката Ви ще тръгне.

4.С колко мрежови карти съм – дали едната не е изгоряла или забранена?

- Винаги правете проверка дали сте си вкарали кабела за Интернет в правилната дупка!

5.Service name – дали има нещо написано там?

- ако напишете нещо различно от digicom няма да имате връзка към Интернет.

6.Антивирусната програма често прави проблем и след като я спра или инсталирам нова страниците се отварят.

- Много внимавайте с антивирусните програми, понякога те блокират изцяло връзката с Интернет

7.В случай че не се отварят страници или е бавен нета, а сте логнати – спрете торентите

или си проверете компютъра?

-Разберете, че няма как да сте си заели канала с торенти и едновременно с това да ви е бърз Интернета.

-При тези високи скорости за достъп до Интернет е важно да имате бърз и оптимизиран компютър. (т.е не може операционната Ви система да се зарежда за 10-15 мин и да очаквате Интернета да е бърз)

-Изтривайте си редовно кеша на браузера, който ползвате за достъп до Интернет

8.Ако сте с компютър (нямате рутер) Internet Protocol TCP/IP на XP или протокол 4 и 6 на Windows Vista i Windows 7 трябва да са махнати

-Всички необходими протоколи ви ги дава PPPoE връзката към DigiCom.

9.Ако сте с рутер – дали кабелчето е включено в правилния порт?

-Правилният порт е WAN или Internet

10 Включен ли е компютърът?

Ако все пак решите, че не се справяте с даден проблем, можете да разчитате на нашата помощ.

-Добре е да сте пред компютъра, когато съобщавате за проблем!

 

 

Last Updated on Неделя, 10 Април 2011 19:15  

Дневен Хороскоп

Developed by DigiCom

Facebook Приятели

DigiCom on Facebook

Морски шах


Судоку


Календар

Анкета

Искате ли добавяне на услуга "Цифрова телевизия" по коаксиален кабел
 

Касов салон

Google Maps JavaScript API v3 Example: Map Ads Unit

7e3635652477c2de5a94e903ddb6e90f


Новини

к-с Славейков, вече положена и активирана оптична мрежа по технологията FTTB